Mainonta
Digitaalinen markkinointi
Verkko on paikka, jossa tapahtuu koko ajan. Kehityksen ja muutoksen tahti on hurja eikä verkossa tunneta työaikoja, lomia eikä taukoja. Sivustoa ja palveluja pitää kehittää, seurata ja markkinoida taukoamatta. Onneksi on välineitä millä tätä työtä tehostetaan ja helpotetaan, jotta me lopullisen työn tekevät ihmiset voimme tehdä työmme normaalin työajan puitteissa.
Erilaisia digitaalisen markkinoinnin, mainonnan sekä löydettävyyttä parantavia keinoja on hyvä kokeilla ja käyttää rohkeasti. Kun kaikki tekeminen mitataan ja seurataan, saadaan tietoa mikä oli tuottavaa ja mikä vähemmän merkityksetöntä. Se mikä ei toiminut tällä viikolla voi toimia todella tehokkaasti kahden kuukauden päästä. Markkinat ja tilanteet muuttuvat koko ajan, siksi jatkuva tekeminen, seuranta ja reagointi tuo parhaan lopputuloksen.
Löydettävyys ja mainonta
Löydettävyyteen voidaan vaikuttaa monin tavoin. Hakukoneoptimoinnilla päästää tiettyyn pisteeseen asti, mutta lisäksi on syytä tehdä maksettua mainontaa esim hakusanamainontaa, bannerimainontaa sekä remarketing mainontaa. Googlen välineistön kautta on tarjolla muitakin monipuolisia mainostusmahdollisuuksia, jotka kehittyvät ja laajenevat koko ajan. Facebook , LinkedIn, Instagram sekä muut sosiaalisen median kanavat ovat myös hyviä paikkoja mainonnalle.
Lue lisää eri mainonnan muodoista
HAKUSANAMAINONTA >> BANNERIMAINONTA >> REMARKETING >> FACEBOOK >>
HAKUKONEOPTIMOINTI
Hakukoneoptimoinnin (eng. Search engine optimization, SEO) tarkoituksena on saada yrityksen oma sivusto orgaanisen eli luonnollisen hakutuloslistauksen kärkeen yritykselle tärkeillä hakusanoilla etsittäessä eri hakukoneissa. Suomessa ylivoimaisesti käytetyin hakukone on Google.
Hakukoneoptimointi parantaa sivuston löydettävyyttä
Hakukonelöydettävyyden parantaminen on jatkuvaa ja pitkäjänteistä työskentelyä.
Lue lisää...
ANALYTIIKKA
Kävijäseurannan (web-analytiikan) avulla voidaan viestinnän ja markkinoinnin osalta todentaa miten organisaation kohderyhmät onnistutaan tavoittamaan viestinnän keinoin - oli sitten kyse maksetusta mainonnasta tai jostain muusta viestinnästä. Verkkosivustolla tapahtuvan asiointikäyttäytymisen osalta voidaan analysoida varsin tarkasti miten hyvin sivusto onnistuu vastaamaan sille asetettuihin tavoitteisiin. Kun viestintää ja verkkosivustoa kehitetään eteenpäin, voidaan web-analytiikan avulla saada aina ajan tasalla olevaa tietoa sekä hyvin perusteltuja jatkokehitysideoita. Myös sivuston ulkopuolisilla työkaluilla saadaan hyvää tietoa viestintää ja sivuston kehitystä varten.
ASIAKKAITAMME
Asiakassuhteemme ovat enemmänkin pitkäaikaisia kumppanuuksia kuin kertaluontoisia projekteja. Yhteistyötä tehdään pitkällä tähtäimellä yhteisen tavoitteen - menestyksen - eteen.